måndag 27 februari 2012

Gregs bravader

Författare och illustratör: Jeff Kinney
Förlag: Bonnier Carlsen

Gregory Heffley (Greg) är en pojke som bor i New York. Han är riktigt envis! Han hoppas att han ska bli känd någon gång genom att skriva ner sitt liv i en loggbok. Han har en kompis som heter Rowely. Rowely är Gregs granne. Rowely och Greg brukar sova över hos Greg. Ibland åker den ena släde medan den andra kastar en snöboll på den. Greg har en fiende som heter Fregely. Han är riktigt äcklig! Han är äcklig för att en gång när de lekte kurra gömma var Fregey naken!!

Jag tycker att boken passar mig precis för att den är lagom tjok och det är första boken i serien: En dagbok för alla mina fans!

Jag tycker att boken var super duper bra! Jag rekommenderar den verkligen!

Den får 5/5 ugglor

Av Adrian T





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar